Jičínské infocentrum obstálo v průzkumu na sto procent

image001 JIČÍN  /   Český ráj    –    Letošní  parné  léto  končí.  Pro pracovníky Městského informačního centra v Jičíně  bylo  náročné,  ale  díky velké návštěvnosti i povedené. Nejobjektivnějším měřítkem kvality poskytovaných služeb je pro něj  pravděpodobně takzvaný Mystery shopping – Tajemný nákup.  V praxi to znamená, že služby jsou zkontrolované dopředu nenahlášenou kontrolou, která se vžije do role klasického turisty. Nakupuje suvenýry, ptá se na turistické tipy a může mít jakýkoliv další dotaz. Mimo to zkoumá i další aspekty od čistoty zařízení, přes doplněnost propagačních materiálů až třeba po profesionalitu pracovníků. V  průzkumu bylo MIC Jičín hodnoceno 42 body ze čtyřiceti dvou. To  znamená, že obstálo na  100%.  Celorepublikově je to  nadprůměrný výsledek. Průzkum dělala agenturní společností pod patronací Czechtourismu. Druhým významným hodnocením byla letní anketa oblíbenosti pořádaná turistickým měsíčníkem Kam po Česku ve spolupráci s Asociací turistických informačních center (ATIC). Návštěvníci hlasovali pomocí webového formuláře a následného potvrzení emailu. Tím byla zaručena unikátnost jednotlivých hlasů. Jičínské MIC je podle průzkumu  neoblíbenějším v  Královéhradeckém  kraji. Potvrdil se tak  prý  dlouhodobě vysoký standard poskytovaných služeb a celková vstřícnost nejen vůči turistům, ale i domácím návštěvníkům.  Na stříbrné příčce se umístilo  MIC  Hořice,  bronz má Hradec Králové. Slavnostní předání cen se uskuteční na členském fóru ATIC na začátku listopadu v Kutné Hoře. Oproti minulému roku si jičínské  zařízení polepšilo o jednu příčku.

(red)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *