Kauza nahých žen v publikaci o archeologii vznikla záměrně

713b410a3b50bc4a4c84642bac08_w640_g8ce30064f39011e69d89002590604f2e JIČÍNSKO – Publikace PhDr. Jiřího Waldhausera o archeologii Sobotecka a s ní související kauza s údajnými fotografiemi ženských aktů obsažených v knize byla připravenou PR akcí jičínského muzea. „Pro propagaci publikace jsme ve shodě s autorem zvolili zcela netradičně tzv. guerilla marketing. Hlavním cílem nebyla ani tak propagace nové publikace, jako spíše popularizace činnosti muzeí v České republice. Po  24 hodinách od vydání tiskové zprávy tímto celou kampaň ukončujeme,“ uzavírá kampaň ředitel muzea PhDr. Michal Babík. Jičínské muzeum uvádí na pravou míru všechna fakta jednoduchým konstatováním, že nová publikace Jiřího Waldhausera o archeologii vyšla v bezchybné podobě a je připravena k prodeji na obvyklých místech. Kampaň podle ředitele jičínského muzea dosáhla svého úspěchu počtem shlédnutí na sociálních sítích, ale také množstvím objednávek jednotlivců, kteří byli ochotni skoupit během jediného dne kompletní náklad kazového vydání, které vlastně nikdy nevyšlo. Reakce čtenářů byly prý veskrze kladné a ve velké míře se přesně trefovaly do záměru, o který muzeu šlo. Jičínské muzeum je podle  M. Babíka  známé svou netradiční formou marketingu, kterým se snaží reprezentovat na vysoké úrovni a pomoci tak oboru muzejnictví jako celku.

(red)

1 komentář u „Kauza nahých žen v publikaci o archeologii vznikla záměrně

  1. michal

    A vám to připadá vtipné a vhodné pro krajskou instituci ? Jsem zvědav, co na to zřizovatel.

Napsat komentář: michal Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *