Stav vodoměru budou zákazníci nahlašovat sami

stavidlo JIČÍNSKO / HOŘICKO / NOVOPACKO  –  Vodohospodářská společnost a.s. teď  poskytuje  všechny služby zákaznického centra v sídle společnosti a v provozních střediscích v bezkontaktním režimu.  Zákazníci  tak  mohou zaměstnance dočasně kontaktovat jen telefonicky, e-mailem nebo online. Odečet stavu vodoměru, který standardně fyzicky zajišťují pracovníci provozního střediska, se v současné době neuskuteční. 

Konkrétní informace pro Jičín a Robousy předal jičínskému starostovi  Richard Smutný, ředitel VOS a.s.. Prosí zákazníky, aby stav svého vodoměru nahlásili na níže uvedené kontakty, a to nejpozději do 4. května letošního roku: 

Odečet vodoměru je možné nahlásit: E-mailem: jicin@vosjicin.cz ,  telefonicky na provozním středisku Jičín: 493 533 322

On-line: Zákazník si může založit svůj zákaznický účet, kde má přehled nejen o spotřebě vody a stočném, ale může zde nahlásit i odečet vodoměru. Registrace on-line účtu je možná tady:  https://zis.vosjicin.cz/

Veškeré platby za vodné a stočné je pak nutné provádět jen v bezkontaktním režimu – bankovním převodem nebo poštovní poukázkou. V případě dotazů se  obraťte  na zákaznické centrum na tel. 493 544 821 nebo na vosjicin@vosjicin.cz

Provozní doba zákaznického centra pro Jičín a Robousy: Po – Pá 6:00 – 14:30 na tel.: 493 544 821 Po a St 14:30 – 17:00 na tel.: 493 544 811

Ředitel VOS a.s. R. Smutný se postupně obrátí i na další starosty měst a obcí a  předá jim informace  o provozní době ostatních  zákaznických center včetně telefonních kontaktů.

(red)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *