JIČÍNSKO / HOŘICKO / NOVOPACKO – Vodohospodářská společnost a.s. teď poskytuje všechny služby zákaznického centra v sídle společnosti a v provozních střediscích v bezkontaktním režimu. Zákazníci tak mohou zaměstnance dočasně kontaktovat jen telefonicky, e-mailem nebo online. Odečet stavu vodoměru, který standardně fyzicky zajišťují pracovníci provozního střediska, se v současné době neuskuteční.
Konkrétní informace pro Jičín a Robousy předal jičínskému starostovi Richard Smutný, ředitel VOS a.s.. Prosí zákazníky, aby stav svého vodoměru nahlásili na níže uvedené kontakty, a to nejpozději do 4. května letošního roku:
Odečet vodoměru je možné nahlásit: E-mailem: jicin@vosjicin.cz , telefonicky na provozním středisku Jičín: 493 533 322
On-line: Zákazník si může založit svůj zákaznický účet, kde má přehled nejen o spotřebě vody a stočném, ale může zde nahlásit i odečet vodoměru. Registrace on-line účtu je možná tady: https://zis.vosjicin.cz/
Veškeré platby za vodné a stočné je pak nutné provádět jen v bezkontaktním režimu – bankovním převodem nebo poštovní poukázkou. V případě dotazů se obraťte na zákaznické centrum na tel. 493 544 821 nebo na vosjicin@vosjicin.cz
Provozní doba zákaznického centra pro Jičín a Robousy: Po – Pá 6:00 – 14:30 na tel.: 493 544 821 Po a St 14:30 – 17:00 na tel.: 493 544 811
Ředitel VOS a.s. R. Smutný se postupně obrátí i na další starosty měst a obcí a předá jim informace o provozní době ostatních zákaznických center včetně telefonních kontaktů.
(red)