JIČÍNSKO – V životě jsou momenty, které se nedají předpokládat. V Apropu Jičín o.p.s. si to uvědomují a nově zavádějí 24 hodinovou pohotovost pro klienty osobní asistence Apropa. Jsou to právě neočekávané události, které celým rodinám mohou značně zkomplikovat život. V tuto chvíli není možné získat v Jičíně obdobnou službu, která by byla schopna reagovat tak rychle jako „apropácká“ pohotovost. Funguje tak, že si klient či rodič do Apropa v případě potřeby zavolá a nejpozději do dvou hodin přijede zaměstnanec Apropa, který zajistí péči o klienta na potřebnou dobu. Pohotovost je tak určena především k tomu, aby dala rodinám, které mají dítě s postižením, šanci urychleně reagovat na nepředvídatelné potíže.
„Naše apropácká pohotovost je na Jičínsku unikátní právě díky dojezdu do dvou hodin a to v kteroukoliv denní i noční hodinu. Pohotovost je tak primárně určena pro krizové situace, které by jinak rodiče dětí s postižením jen obtížně řešili. Cílem Apropa je pomáhat jak lidem s postižením, tak i jejich rodinám k plnohodnotnému životu a zavedení pohotovosti je velkým krokem k našemu cíli,“ informoval Adam Kracík z Apropa Jičín.
(red)
