JIČÍN / Český ráj – Letošní parné léto končí. Pro pracovníky Městského informačního centra v Jičíně bylo náročné, ale díky velké návštěvnosti i povedené. Nejobjektivnějším měřítkem kvality poskytovaných služeb je pro něj pravděpodobně takzvaný Mystery shopping – Tajemný nákup. V praxi to znamená, že služby jsou zkontrolované dopředu nenahlášenou kontrolou, která se vžije do role klasického turisty. Nakupuje suvenýry, ptá se na turistické tipy a může mít jakýkoliv další dotaz. Mimo to zkoumá i další aspekty od čistoty zařízení, přes doplněnost propagačních materiálů až třeba po profesionalitu pracovníků. V průzkumu bylo MIC Jičín hodnoceno 42 body ze čtyřiceti dvou. To znamená, že obstálo na 100%. Celorepublikově je to nadprůměrný výsledek. Průzkum dělala agenturní společností pod patronací Czechtourismu. Druhým významným hodnocením byla letní anketa oblíbenosti pořádaná turistickým měsíčníkem Kam po Česku ve spolupráci s Asociací turistických informačních center (ATIC). Návštěvníci hlasovali pomocí webového formuláře a následného potvrzení emailu. Tím byla zaručena unikátnost jednotlivých hlasů. Jičínské MIC je podle průzkumu neoblíbenějším v Královéhradeckém kraji. Potvrdil se tak prý dlouhodobě vysoký standard poskytovaných služeb a celková vstřícnost nejen vůči turistům, ale i domácím návštěvníkům. Na stříbrné příčce se umístilo MIC Hořice, bronz má Hradec Králové. Slavnostní předání cen se uskuteční na členském fóru ATIC na začátku listopadu v Kutné Hoře. Oproti minulému roku si jičínské zařízení polepšilo o jednu příčku.
(red)
