Patálie s vodou nově stačí nahlásit na jediné telefonní číslo

voda JIČÍNSKO – Vodohospodářská a obchodní společnost Jičín umožňuje od ledna snadnější nahlašování havárií vody či poruch kanalizace. Pro všechna střediska má totiž jednotné telefonní číslo. „Zákazníci se dovolají na ústřednu, ze které budou přímo přepojeni na konkrétní provoz. Odtud budou pracovníci VOS a.s. po nahlášení problému situaci neprodleně řešit. Stačí si tak pamatovat nebo dohledat jedno telefonní číslo. Jedná se o další službu zákazníkům v rámci zlepšování kvality zákaznického servisu,“ upozornil Ing. Richard Smutný, ředitel VOS a.s.. Od 12. ledna  tedy mohou zákazníci společnosti při potížích volat na jednotné číslo  493 033 343. Nemusí si tak již pamatovat nebo vyhledávat telefonní čísla na jednotlivá střediska, kde mohli problémy nahlásit. „Původní telefonní čísla zůstávají v provozu, takže pro zákazníky, kteří jsou zvyklí kontaktovat příslušné provozy, se nic nemění a mohou i nadále využívat původní kontakty,“ vysvětluje novinku ředitel společnosti. Telefonní ústředna, která bude po celý leden ve zkušebním provozu, je umístěna na čistírně odpadních vod v Jičíně. Tato čistírna je totiž nejlépe technicky vybavena a je zde nepřetržitý provoz.

Hlásit na toto číslo je možné:

* havárie vody – vyvěrající voda na ulici apod.,

* poruchy v dodávkách vody – voda z vodovodu neteče, teče znečištěná, zapáchající apod.

* havárie na kanalizaci – vyvěrající odpadní vody na ulici, nepřiměřený zápach z kanalizace apod.

„Od roku 2014 máme nový zákaznický systém, který umožní zprovoznění dalších služeb, jako např. samoodečet vody, kdy by zákazníci mohli nahlásit stav vodoměru online přes naše webové stránky nebo zasílání elektronických faktur,“ dodává ředitel Richard Smutný. Tyto služby by mohly být zprovozněny během roku 2015.

(red)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *