Otevřeli nové zákaznické centrum. Služby jsou na jednom místě

Centrum JIČÍNSKO – Ve zcela novém modro – bílém kabátě je od dubna otevřeno zákaznické centrum Vodohospodářské a obchodní společnosti a.s. Všechny kanceláře v sídle společnosti v Jičíně, kam lidé běžně chodí platit vodné a stočné nebo uzavírat smlouvy, se přestěhovaly do přízemí budovy. Ročně tudy projde na 3 000 zákazníků a nyní mají všechny služby na jednom místě. Celkem má VOS a.s. na 60 000 odběratelů služeb, a to v regionu bývalého jičínského okresu.

Od začátku dubna běží v plném provozu nové zákaznické centrum VOS a.s., které se nachází v přízemí sídla společnosti, a to v ulici Na Tobolce v Jičíně. Všechny služby tak mají zákazníci na jednom místě. Proběhla zde rekonstrukce prostor a kanceláře byly vybaveny moderním funkčním nábytkem. „Kanceláře, které zajišťují služby pro naše zákazníky, se předtím nacházely v různých patrech budovy. Abychom lidem ulehčili kontakt s námi a oni tak nemuseli jednotlivé služby hledat po budově, přesunuli jsme všechny tyto kanceláře do přízemí. Urychlíme tak i vyřízení služeb,“ uvádí hlavní důvod vzniku zákaznického centra ředitel společnosti Ing. Richard Smutný. Obyvatelé zde najdou pokladnu, kde mohou  zaplatit vodné a stočné, oddělení fakturace, kde mohou řešit například zálohové faktury, v oddělení smluv lze uzavřít např. smlouvu o odběru vody a v oddělení pohledávek lze řešit případné problémy s placením faktur. „Vytvoření jednotného kontaktního místa je dalším z kroků směrem k našim zákazníkům. Postupně tak naplňujeme jednu z vizí naší společnosti, a to být blíže svým zákazníkům a usnadnit jim kontakt s námi. Další kroky budou následovat, již převádíme všechny zákazníky pod jednotný zákaznický systém a chystáme se jim zanedlouho nabídnout další služby, jako např. samoodečet vody, který by umožnil zákazníkům nahlásit stav vodoměru online přes naše webové stránky nebo zasílání elektronických faktur apod. Chystáme také hotlinku, tedy centrální telefonní číslo pro hlášení poruch, havárií, nebo třeba pro fakturaci a další kontakt s námi. Vše má ale nějaký vývoj, tyto služby by mohly být spuštěny na přelomu roku 2014/2015,“ dodává ředitel.

Ing. M. Doležalová

Podívejte se také na související odkaz:   http://zpravyceskyraj.cz/vos-povazuje-pokutu-za-nepravomocnou/

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *