JIČÍNSKO – Vodohospodářská a obchodní společnost spustila novou službu pro zákazníky: mohou mít svůj účet online. Od konce roku byl zatím v testovací verzi na webu společnosti, nyní je „v ostrém provozu“. „Zájemci se tam mohou zaregistrovat a své odběrné místo spravovat online. Mohou tam například nahlásit stav vodoměru nebo sledovat informace o fakturách. Účet také slouží jako další možnost komunikace se zákaznickým centrem,“ informuje ředitel VOS a.s., Richard Smutný a upřesňuje, že na : www.vosjicin.cz , v menu „Můj účet“ se zákazník po registraci dostane k informacím o svém odběrném místě a může také tento účet spravovat. Pro registraci je třeba vyplnit číslo odběrného místa, faktury a email. Poté je zákazníkovi zasláno přístupové heslo doporučeně poštou na adresu uvedenou v platné smlouvě. Novinkou také je možnost zasílání elektronických faktur emailem. „Online zákaznický účet je servisem pro zákazníky, kteří chtějí mít informace o svém odběrném místě kdykoliv 24 hodin k dispozici online, v pohodlí svého domova. Jde o další krok, kdy chceme vyjít našim zákazníkům vstříc a zjednodušit jim komunikaci s námi. Navíc šetříme životní prostředí a peníze. Plánujeme i další elektronickou komunikaci,“ vysvětluje Ing. Smutný.
(red)
