JIČÍN – Na odboru dopravy v Jičíně navýší počet zaměstnanců. Změnu schválili radní, kteří si uvědomují problémy žadatelů. Situaci výrazně zhoršilo již spuštění nového registru aut v roce 2012. Od té doby se úsek evidence potýká s těžkostmi při odbavování žadatelů. „Je to způsobeno i tím, že Jičín jako obec s tzv. rozšířenou působností spravuje přes sedmdesát obcí ve svém regionu, takže žadatelů je poměrně více než v jiných srovnatelně velkých městech,“ vysvětlil jičínský místostarosta Jan Jiřička. Špatná situace se znovu projevila koncem června, kdy Ministerstvo dopravy dalo závazný termín na přehlášení motorových vozidel v tzv. polopřevodu. To způsobilo velké fronty žadatelů, mnozí občané se vůbec nedostali na řadu. Ing. Jan Jiřička k rozhodnutí radních o personálním posílení odboru dodává: (zvuk)
Pro srovnání připojujeme počty úředníků, registrovaných aut a úkonů. Tyto podklady měli radní k dispozici, když rozhodovali o tom, zda odbor dopravy personálně posílit: (zvětšíte kliknutím)
ÚŘEDNÍ HODINY ODBORU DOPRAVY
Pondělí 8.00 – 17:00 (všechny agendy odboru dopravy)
Úterý NEJSOU ÚŘEDNÍ HODINY
Středa 8.00 – 17:00 (všechny agendy odboru dopravy)
Čtvrtek 8:00 – 11:00
(jen pro držitele průkazů ZTP a ZTP/P na agendách ŘIDIČSKÉ PRŮKAZY, EVIDENCE VOZIDEL a BODOVÝ SYSTÉM)
Pátek 8:00 – 13:00
(jen ŘIDIČSKÉ PRŮKAZY, EVIDENCE VOZIDEL a BODOVÝ SYSTÉM).